skip to Main Content
Est. JUNI 2015

PLUS is ook in 2021 weer de koning van de kerstcommercials

Voor mij is het weer een jaarlijks hoogtepuntje: de kerstcommercials waarmee vooral supermarkten in december op de proppen komen.

Al moet ik eerlijk toegeven dat de euforie vaak maar een weekje duurt. De uitzendfrequentie is dermate dat ze je ver voor het kerst is alweer de neus uitkomen, al die kerstreclames, maar dat terzijde.

Heb je allemaal al gezien, die van de Jumbo, de Lidl, het Kruidvat, de ALDI, de Staatsloterij (mijn runner up met Fritsie) en Albert Heijn (mijn nummer drie)? De één met een vleugje humor, de ander die vooral inspeelt op het gevoel, en die dan ook nauwelijks is te bekijken zonder een brok in de keel.

De één is uiteraard ook wat beter geslaagd dan de ander, maar zoals voorgaande jaren is ook PLUS er nu weer in geslaagd om er met kop en schouders bovenuit te steken. Zowel qua kerstgedachte, actuele thema (eenzaamheid) als casting is ‘Goed eten is samen eten editie 2021’ weer een dikke tien geworden.

 

Back To Top